Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 12 februari 2015

8+1

Idag mår jag lite illa men äter jag konstant så funkar det. På jobbet idag sa de att jag måste ha en himlans bra ämnesomsättning om jag alltid äter så mycket, hahahaa! De skulle bara veta...
Jag har bestämt mig för att berätta för min chef den 10/3. Då jobbar vi ensamma hela dagen så det passar bra. Sen måste hon vara tyst till den 16/3 då jag tänkte berätta för de jag jobbar med.
Skvallertackan och åsiktsmaskinen (en och samma person) på jobbet slutar den 13/3 så jag väntar till efter dess, tänkte jag. Det besparar mig lite energi.

Igår försökte jag pckså få tag på en bra BM som jag blivit tipsad om (tack, Kalimero!) men jag fick aldrig tag på henne så jag mailade istället. Nu hoppas jag på svar nästa vecka då hon är ledig torsdagar och fredagar.

Ännu en dag till ända!

Kram

6 kommentarer:

  1. Jag har världens bästa tips på mvc och bm samt BB. Så himla nöjd, vana med äd och tvilling graviditer och så proffsiga. Säg till om dumvill ha tips.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tar gääärna emot tips!! Känns som att jag behöver alla jag kan få.

      Tusen tack!

      Kram

      Radera
  2. hihi här äts det också konstant...
    (har även jag outat mig nu, på min nya blogg)
    Stoooor kram!!

    SvaraRadera
  3. När jag var tvillinggravid var det en på jobbet som frågade rakt ut om jag var gravid - i vecka 11! Hoppas du klarar dig till ditt datum.

    SvaraRadera