Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

söndag 1 februari 2015

6+4

Idag har Mini och jag varit på träff med vårt ÄD-gäng. De är helt underbara och det är så himlans mysigt att träffa dem. Jag känner mig som en ny människa varje gång efteråt, full av energi.
Idag är inget undantag även om jag är galet trött. Jag bara måste få sova en stund snart. Fina M får leka med Mini och jag får sova.
Alltså, jag får nästan lite panik när jag tänker på att jag ska jobba imorgon. Hur i hela friden ska jag kunna hålla mig från att somna?! 
En plan är att jag hämtar på dagis. Då kan jag sova en stund på bussen och går från jobbet vid 15-tiden. Då klarar jag nog att vara vaken på jobbet och även till Fina M kommer hem också. Tror jag.

Vilka vardagsutmaningar! Hahahaa!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar