Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 10 februari 2015

Alltså!

Äntligen kväll. Jag gillar när jag snart får gå och lägga mig för det betyder att vi är ytterligare en dag närmare att få träffa Ettan och Tvåan. För efter vul:et idag är jag åter helt lugn. Nu känns det bra och behagligt. Visst är det här en riskgraviditet men det vill jag inte tänka på nu. 

Tusan, vad lättande det är med ett ultraljud ibland!

Nu vill jag inreda barnrum, köpa tvillingvagn och boa in hela huset!
Och krama på Mini och Fina M.
Och hoppa och dansa.
Och fnittra.
Och...och...äsch, KÄRLEK till världen!!

Lyckokramar!

4 kommentarer:

  1. Din lycka och glädje är så smittande, och jag gläds lika mycket som ni! Jag kan till min stora sorg inte få fler barn, och familjer som er får mig att glädjas fullständigt!
    När är det BF förresten? Kommer ni att ta reda på kön? Åh så spännande det här är!

    SvaraRadera
  2. Tusen tack!!
    Vi tar reda på kön och BF är den 22/9.

    Massor med kramar

    SvaraRadera
  3. Grattis igen! Blir det inte tvåan och trean? ;) Hur känner du om det blir en av varje kön? Kommer ni köpa rosa/blått av allt, eller kommer de ha av båda, båda två?
    Ska inte gå in på vad jag tycker om alla dessa rosa/blått tvillingar, utan vill mer höra hur du tänker..

    SvaraRadera
  4. Tack!
    Hahahaa! Ja, det har du rätt i!

    Äsch, färger struntar vi i. Vi kör på...kläder helt enkelt. Gissar att det blir på konceptet vad som ligger närmast och vad som är rent. :-) Och vid nyinköp får det bli på konceptet kul, färgglatt och bekvämt.
    Varken jag eller Fina M är så intresserade av att färgkoda våra barn. Det klarar de så bra själva när de blir större. Då får de bestämma själva vad de vill ha på sig.

    Kram

    SvaraRadera