Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 13 februari 2015

Uppvaknande

Vilket uppvaknande!
Igår upptäckte Mini att Fina M bar på något upp mot sovrummet. Fina M förklarade att det var ett kisskydd och så förklarade han hur det fungerar. Naivt... En treåring är smart.
Så imorse vaknade jag av att jag blev blöt på hela sidan. Där låg Mini och såg nöjd ut.
Jo, hon kissade i sängen. Medvetet! Så jag frågade lite undrande varför (hon har slutat med blöja sedan en tid tillbaka).
"Jo, det gör inget för vi har en kissfilt i sängen!"
Pust. Hon tyckte helt enkelt att toalett numer är något överflödigt eftersom man lika gärna ligga kvar i sängen och kissa. Hahahaaaa! Jag älskar slutledningsförmågan!
Såå nu bannar jag Fina M... En treåring behöver inte veta allt...

Idag ska Mini och jag åka och bada. Jag har tagit ledigt. Det gör vi då och då och det är så himla kul! Lite folk på badet och så är det bara hon och jag. Myyyys!

Kram

2 kommentarer: