Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 23 februari 2015

9+5

Jag mår oförskämt bra och det gör mig lite orolig faktiskt. Överallt (läs: på Google) läser jag att man mår mer dåligt när man är gravid med tvillingar. Att det är vanligast. Självklart kan jag då inte låta bli att jämföra med förra gången jag var gravid och mådde så otroligt svajjigt. Nu känner jag mig bara strålande. I alla fall idag. Jag blir trött på eftermiddagen men jämfört med förra gången så är det ingenting! Då somnade jag t.o.m. på jobbet och det gör jag inte nu. Nej, den här gången blir jag trött vid 14-tiden men helt slut först vid kl 17 ungefär.
Jag tror inte att mIn oro kommer att lägga sig förrän jag får höra små hjärtan eller göra UL. 
Jobbigt det här! Men ganska angenämt ändå.

Kramar

10 kommentarer:

  1. Stort Lycka Till...Önskar jag dig och hela, lilla familjen.
    Ska bli underbart att få följa er.

    SvaraRadera
  2. Verkligen jättebra blogg! Jag är i proceduren att bli donator och letar efter all info jag kan få!
    Stort lycka till :)

    SvaraRadera
  3. Tack!!
    Och så fantastiskt att du tänker bli donator. Ängel!!! Du ger verkligen mottagaren hopp och livet åter om allt går bra.

    Måååånga kramar till dig!!!

    SvaraRadera
  4. Tröttheten under graviditeten är ingenting mot den som kommer efteråt när tvillingarna bestämmer sig för att sova i skift hela dygnet. Mådde fantastiskt under graviditeten. Nu är jag TRÖTT! Och de små fantastiska busfröna som gör sin mamma gråhårig är 6 månader. Kan väl bara bli bättre nu☺. Det är härligt med tvillingar nästan jämt.

    SvaraRadera
  5. Åååh, tack för info! Hihi!
    Jag ska ta verje tillfälle i akt att få sova lite redan nu. Samla på sömn blir en ny hobby!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag mådde också oförskämt bra under mesta tiden av tv.grav. Kan låsa upp min blogg för dig om du vill läsa. kram

    SvaraRadera
  7. Vad skönt att höra!! Jag nojjar nog lite väl mycket men kan inte låta bli...
    Om jag får läsa lite i din blogg så blir jag överlycklig!!! Tack!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har mailat en inbjudan, hoppas det fungerade?

      Radera