Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 24 februari 2015

9+6

Idag är jag hemma och vabbar. Mini har feber och snorar. Inte för att det hindrar henne från att leva loppan, så lungt är det inte. Men ibland så blir det en lugn stund med film och myspys. Fantastiskt!

Igår var sista dagen med Progynon (östrogen). Det känns läskigt att sluta med medicineringen. Nu hänger allt på mig, liksom.
Jag tar fortfarande prednisolon och progesteron. Fragminet har jag visst lyckats fasa ut själv insåg jag nyss. Det tog slut och jag har helt glömt att ordna mer. Klantigt och om något går på tok...usch, jag ska maila kliniken om det! 
På lördag är i alla fall sista dagen med prednisolon. Skönt! Och på torsdag börjar jag att fasa ut progesteronet.
Jag längtar!

Oj, Mini kallar! Jag ska visst vara Pettsson och hon är Findus...

Kram

2 kommentarer: