Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 1 juli 2011

Ånger

Usch, jag skäms lite över att vi ens började diskutera det där med BM och byta ställe.... Det var så otroligt onödigt. Det var inget gräl, mer en diskussion som inte tog slut. Det är klart att vi ska göra något som känns bra för oss båda.
Jag har inte varit så här gravid förut och tycker att det är lite läskigt just för att vad som helst kan hända så jag försöker bara se det praktiska hela tiden. Jag vill ha allt på samma ställe så att jag slipper sitta och förklara samma saker till flera olika människor. Men jag får ju faktiskt inte glömma mina finaste, goaste M. Han är ju faktiskt med i det här på alla sätt. Så jag ska faktiskt bara vara tacksam över hur bra jag har det.

Hmm, jag var nog lite för självisk ändå. Skönt med insikt i alla fall...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar