Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 8 juli 2011

Fragminsemester

Svar från AVA! De gillade provsvaren och efter att jag slutat med de sista pillren Prednisolon så ska jag trappa ner Fragminet. En spruta varannan dag i en vecka. Sen är jag fri från mediciner. Bara att fortsätta att knapra på med mina vitaminer och järn- och folsyra tabletterna. Najs!

Och idag börjar min semester. Det inleddes med ett bad vid bryggan i närheten. Nu grillas det en stor bit rostbiff och sen ska vi bara njuta av ledigheten.
Nja, lite jobb blir det... Imorgon ska vi hämta tapeterna och måla det sista som vi inte målat ännu. Sen ska det tapetseras och snickras hyllor och skrivbord. SEN...får vi äntligen börja med Minis rum.
Utöver det ska vi till Amsterdam och Kreta och så ska jag åka ner själv till Malmö en långweekend och träffa en gammal kär vän. Vad härligt det ska bli!
Det betyder också att jag inte kommer att uppdatera här lika frekvent men min abstinens gör nog att jag ploppar upp lite då och då. Om inte annat med lite magbilder till arkivet. :o)

Men nu ska här njutas!

Många, goa semesterkramar till alla

3 kommentarer:

  1. Vafalls? Ska du till Malmö? Det är ju jättenära mig ju :-) Kram

    SvaraRadera
  2. jaaaaa, lite magbilder. det vill vi gärna se, hur mini tar mer och mer plats :)
    ha en härlig semester

    SvaraRadera
  3. Men Mollan, då kan vi väl ses?! :o)

    Och tack, anonym! :o)

    Kram

    SvaraRadera