Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 5 juli 2011

Mini - the Dream is captured

Här är Mini!
Bilden är usel i mitt tycke för jag hade velat ha en bild där man ser huvudet tydligare. Det ger en bättre uppfattning om hur Mini ligger och ser ut. Men ja, ja... UL-bilder ser alltid ut som ett gytter ändå.
Huvudet är åt höger, med hakan böjd mot bröstkorgen, och till vänster snett uppe i "mörkret" skymtar ett ben. Mini låg med ena foten över den andra och det sprattlades massor. Armarna viftade som på en boxare men just här ligger de över ansiktet på Mini (som två vita streck).

Vår fina Mini

Svaren från blodprovet hade inte kommit ännu så vi kunde inte få några värden. Men vad gör det? Fina M snyftade av lycka och jag log från ena örsnibben till den andra...

Och ikväll när jag åkte för att äta en bit med en kompis så fladdrade det till i magen igen. Andra gången nu.

KRAAAAAM!

20 kommentarer:

  1. Ååh, en liten Mini! Jag är helt såld på UL-bilder, det är något av det vackraste som finns, bilden av ett litet, litet liv!

    Grattis till er alla!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Lycka! Vad härligt att få ett bildbevis, och fladder i magen. :D

    SvaraRadera
  3. Sicken fin liten mini, visst är det underbart, så glad för er skull:)) Kram

    SvaraRadera
  4. Åh vad härligt! Grattis igen!

    SvaraRadera
  5. Åh vilken fin Mini, vink-vink!

    Blev lite orolig när det tog sån tid för uppdateringen. Nu kan jag pusta ut.

    Kram på er alla 3!

    SvaraRadera
  6. Tack, finaste ni!! Tusen tack! :o)

    Kramar i massor så klart.

    SvaraRadera
  7. Åh, så härligt! Blir så rörd jag med över UL-bilder, ett litet liv!

    Stora kramar!

    SvaraRadera
  8. Jag är glad för er skull. Grattis.

    SvaraRadera
  9. Så underbart! Är så himla glad för eran skull, stort grattis!

    SvaraRadera
  10. Jag blir alldeles rörd, en liten Mini! Vad härligt! Det måste vara otroligt fantastiskt och häftigt!

    Grattis! Kram!

    SvaraRadera
  11. Tack ännu mer! Vad underbara ni är! :o)

    Kramar i massor igen

    SvaraRadera
  12. Ååååh titta!! Lika fin som sina föräldrar :0)

    kramar

    SvaraRadera
  13. Som så många andra - jag blir riktigt rörd... Tä'nk att ni lyckats :-) Så fantastiskt. Mirakel finns

    SvaraRadera