Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 4 juli 2011

Resskrälle

ALLA resor är så dyra... Eller så är det vi som är snåla.
Vår sista-minuten-resa blev flyttad till en vanlig resa i september/oktober istället.
Men så fort vi hittar något som är bra och ok så konstaterar vi att vi har en hel del andra utgifter som också måste prioriteras. Isolering och inredning av förråd, nytt badrum, nytt kök, fixa barnrum, köpa barnprylar... Ja, ni ser ju. Omprioritering. Det tar visst aldrig slut. Kanske skippar vi den där resan helt och hållet ändå.
Vi får åka när Mini blivit en tjurig tonåring som inte vill umgås med sina föräldrar, hahahaaa! Då jäklars blir det resa av!
Jag får väl unna mig lite spalyx i oktober istället och drömma mig bort.

Kram, kram

4 kommentarer:

  1. Härligt när man blir tvungen att omprioritera pga /tack vare en "Mini" :-)

    Klart det är skönt med en resa. Men spalyx fungerar bra det oxo!

    kram Ninna/villblimammanu

    SvaraRadera
  2. Åh, det har du alldeles särdeles rätt i! Ytterligare en dröm som går i uppfyllelse. :o)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag kan tyvärr meddla att det går fortare än 20 år... Min 14-åring ser jag inte mycket längre suck!

    SvaraRadera
  4. Hahahaa! Ja, det har du nog helt rätt i! Tonåringar har en tendens att hänga med kompisar mer än familjen... :o)

    Kramar till dig!

    SvaraRadera