Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 21 juli 2011

Semesterdags

Hemlagad pizza och jag är proppmätt! Den satt som en smäck!
Nu är nästan allt nerpackat och tidigt imorgon far vi iväg. Vår sista gemensamma semester, bara Fina M och jag. Det ska bli härligt samtidigt som jag ser fram emot det som kommer sen. Vårt liv med Mini.

Nu stänger bloggen en vecka. Förmodligen har jag bloggabstinens när jag kommer tillbaka så inlägg lovas så fort jag kommit innanför dörren här hemma.

Många varma kramar till er alla!

8 kommentarer:

  1. Ha en fantastisk semster!! Passa på att njut av varandra! :)

    SvaraRadera
  2. Neeej, hur ska detta gå nu då ;-) Kommer sakna dig, men ha en underbar semester .-) Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni får en fantastisk resa! Vi ses om en vecka då :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Önskar er en fin semester!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Ha en underbar resa. Ta hand om varann.

    Kramar/
    Luiza

    SvaraRadera
  6. Ha en supersemester, men vi kommer nog att sakna dig och dina fantastiska inlägg lika mycket... VI åker till Möja dock utan dator så det passar ju bra. Håll tummarna för bra väder please
    Kram

    SvaraRadera
  7. Ha det riktigt, riktigt bra!

    Kram

    SvaraRadera