Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 21 juli 2011

Ny magbild

Nu finns det en ny magbild på sidan "Gravidbilder".
Själv tycker jag att det mest ser ut som jag har lagt på mig lite hull. Men kanske att man skymtar att magen börjar bukta lite. Jag VILL i alla fall att den ska göra det för just nu går jag mest runt och känner mig uppsvälld, speciellt på kvällarna. Under dagen så sväller jag nämligen så det vore kul att få ha en riktig bebismage istället...
Men det är väl som med allt annat; jag får tålmodigt vänta helt enkelt.

Kram

4 kommentarer:

  1. Jodå, nu börjar det synas lite. Den kommer säkert säga poff snart, och växa till ordentligt. :-)

    SvaraRadera
  2. Ja men titta! Det putar ju :-) Kram <3

    SvaraRadera
  3. Den är helt klart på gång nu, även om det är segt till en början. Går så lång tid när man knappt ser något alls och sedan växer den på fort. Vecka 25 och du kommer garanterat ha en fin liten bebiskula.

    Stora kramar!

    SvaraRadera
  4. Åååh, tack för att ni bekräftar! Det är så svårt att se själv ibland.
    Bara jag får lite mage så kanske jag tycker att det är lite roligare att vara gravid. Just nu så står det still känns det som. Men det kan nog bero på att jag är otålig också, hahahaa!

    Kram

    SvaraRadera