Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 6 juli 2011

Provsvar

Nu ska vi se vad doktorn sa... Idag ringde Dr C från BB Stockholm och berättade de värden som AVA i Riga vill veta för att planera nedtrappningen av Fragminet. Vi kom överens om att jag skulle meddela AVA värdena och invänta svar från dem på hur jag ska göra. Så meddelar jag Dr C vad de säger och sen kanske den planen läggs över till kliniken här i Sverige istället. Så kan AVA släppa mig sen.

Här är i alla fall värdena (för mitt eget minnes skull om inte annat):

- APTT (APTL): 31 sek
- Fibrinogen: 4,2 g/l
- Protrombintid: 1,42 kIE
- D-Dimeri: >0,25 mg/l

Jag har ingen aning om innebörden men doktorn sa att det ser helt normalt ut och hon kan inte riktigt förstå vad AVA ska med de värdena till. Men det spelar inte mig någon roll. Jag litar på Dr Fodina också precis lika mycket som Dr C. Det blir nog bra alltihop i slutänden.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar