Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 9 juli 2011

Ny bild

Nu har jag lagt upp en ny magbild på sidan "Gravidbilder".

Jag köpte ett par shorts i början av sommaren. Jag trodde att jag skulle kunna ha dem hela sommaren men nu börjar jag tvivla. De var jättestora i midjan och nu sitter de ganska perfekt även om de fortfarande kanske är lite stora. Intressant...

Och så lite gnäll; min första semesterdag och det regnar. Blä!

Kramas därute

5 kommentarer:

  1. Fina,
    Din mage är så liten! Det syns knappt. ;) Men så var det för mig också. Magen syns knappt, men man känner på kläderna att någonting händer.

    Trist med vädret. Förhoppningsvis blir det bättre. Önskar dig en fin semester med strålande väder och humör.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tänk positivt! Semestern börjar ju inte förrän på måndag! ;-) Förhoppningsvis är det bättre väder då! =)

    SvaraRadera
  3. Bra tanke, Popcorn! :o) Så får det bli. Jag får tapetsera så länge.

    Precis, så är det Mette. Det syns inte så jättemycket men det märks på kläderna. Verkligen.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag är inte gravid (fast jag inget hellre vill...) men ändå ser det ut så på min mage... Kanske bär jag era grav-magar... ;-)

    Jag måste få gnälla lite också. Min 11-årings favvo-buskompis kom förbi idag, med mamma i släptåg - gravid 40+ mamma!!! Jag missunnar henne inte alls, MEN JAG DÅ?? Varför ska det vara så djävla svårt, vi som har så bra sex ;-) Varför hittar vi ingen gård som passar, varför är min morsa en idiot och min farsa har gått och gömt sig?? Idag skulle jag vilja ha en "anti-Facebook", dvs en sida där man kan skriva det ovan ungefär och inte bara ytliga "vad fantastiskt mitt liv är" inlägg....

    Njut av din mage!! Jag längtar till jag får ta en tur till Hufvudstaden och beundra Mini!!!!

    SvaraRadera
  5. Ååh, Längtan67! Fasiken, vad jobbigt allt kan vara ibland. Förstår dig så förbaskat väl.
    Önskar att jag kunde göra något för dig!
    Skickar en stor kram i alla fall. Alltid något...

    KRAAAAM!

    SvaraRadera