Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 13 juli 2011

Trist typ

Det blev ingen kväll med kompisen. Jag blev så galet trött att jag var tvungen att sova lite. Sen tog jag en liten promenad.
Det känns jättetrist för jag ville verkligen träffa min goa kompis. Tur att hon är så snäll. Hon sa bara "japp, men då ses vi imorgon istället", typ. Skönt!
För hur kul sällskap hade jag varit ikväll egentligen? Och nu vill jag bara sova igen.
Jag måste vara världens tråkigaste kvinna idag. Allt för att jag missade att äta lite. Allt ställdes liksom på ända då. Det ska inte hända igen! AnnaCecilias förslag i kommentarerna till förra inlägget om nödkit i handväskan ska bli en regel från och med nu. Så att livet kan rulla på liksom....

Kvällskramar

2 kommentarer:

  1. Gott med vänner som fattar :0) och ett nödkit är en väldigt bra idé!! Om man inte har reda mat eller godis så är ju dextrosol en väldigt bra socker höjare!

    kramar

    SvaraRadera
  2. Ja, en del vänner är något extra! :o)
    Tack för tips oxå!

    Kram

    SvaraRadera