Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 2 juli 2011

Sommarnjutning

Jag smälter! Och Fina M har somnat på mattan i vardagsrummet och ligger där och snarkar.

Den första tapet vi såg föll vi för så det gick fort. Imorgon ska vi beställa dem för vi hade så klart glömt att mäta upp rummet. Intelligent.
Sen gick vi bort till viken och lade oss på bryggan. Jag är egentligen en badkruka men i den här värmen (34 grader på vår altan) så är jag rädd att Mini ska svettas för mycket så jag badade. Fyra gånger t.o.m. och det var sååå skönt! Riktigt varmt i vattnet faktiskt.

Och ikväll blir det hamburgare igen! Jippiiii!
Och så ska jag leta Mini-fladder. Det var så häftigt.

Svettiga, slobbiga sommarkramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar