Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 19 juli 2011

Dröm

Jag drömmer. Jag dömmer massor!
Varje natt drömmer jag surrealistiska och starka drömmar. När jag vaknar så känns de väldigt realistiska trots att jag vet att en sjöbotten inte är gjord av köttfärs och att en svart person inte blir vit på några sekunder.
Det är inga mardrömmar även om en del kan vara lite sorgliga. Nej, de är som en Dalimålning allihop. Bara mysko. Och ganska underhållande!

Kramas därute!

4 kommentarer:

  1. Diagnos: Gravid! :-)

    SvaraRadera
  2. Dokumentera dem!
    Köp en fin bok och för drömdagbok under graviditeten. Flera av mina väninnor har berättat att de haft ett mycket ovanligt och livligt drömliv under sina graviditeter (och ett par av dem intygar dessutom att vissa drömmar återkommer under fler graviditeter).

    Så, skriv, måla, rita!

    SvaraRadera
  3. Åh ja, drömmarna är så sjuka när man är gravid :-) Och VERKLIGA. Mina var det i alla fall :-) Kram

    SvaraRadera
  4. Tokgravid! :o)

    Bra idé Loba! Det kanske jag gör.

    Kram

    SvaraRadera