Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 3 januari 2013

FET

Ja, varför ska det alltid vara något liksom... Men jag ska inte gnälla. Eller, jo, det ska jag.
Jag har precis fått svar från kliniken och det blir ingen insättning imorgon utan på tisdag den 8/1. Min andra arbetsdag. FAN.
Anledningen är att jag ska ha använt Progesteron i fyra dagar innan insättning. Hade jag vetat det (kan inte komma ihåg att det var så sist, måste kolla för sakens skull) hade jag gjort allt jag kunnat för att få till en gynundersökning tidigare. Skit, skit, skit.
Hur tusan ska jag få till det nu? Jag börjar jobba hos kund på måndag den 7/1 och har introduktion hela den veckan.
Jag får ljuga igen. Säga att jag är sjuk. Influensan. Och sen får jag innerligt hoppas att jag inte får influensan längre fram för den kan man ju inte få två gånger, vad jag vet....

Jag som hade hoppats på att det inte skulle vara något krångel denna gång. Hur kunde jag vara så naiv?

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar