Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 2 januari 2013

Slemmigt

-"Oj! Vilken perfekt slemhinna! Du måste göra en insättning NU!"

Spontana reaktionen av Fru Gyn. Me like.
10,2 mm är den. Perfekt. Pirrigt!

Direkt hem och berätta för Fina M och så maila kliniken. Går det att få göra insättning på eftermiddagen så att det synkar med flyget på förmiddagen? Typ.
Så nu sitter jag här och väntar på svar. Kanske blir det insättning på lördag istället. De måste ju hinna tina embryona... Annars blir det verkligen Frozen Embryo Transfer, hihi!

Jag har mailat till receptgyn också och hoppas på att hon kommer ihåg mig och snällt kör ett telefonrecept.

Nu ska jag leta hotell också. Oj, oj! Pirrigt värre, det här! Det är verkligt nu.

Kramas där ute

2 kommentarer:

  1. Vad spännande!! Underbart att det såg så bra ut, nu hålller jag tummarna så hårt det går!

    Kram!

    SvaraRadera