Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 2 januari 2013

Snåla jag

Jäss!
Fick precis e-mail från receptgyn. Hon har ringt in receptet till "mitt" apotek. Snabba bud!
Hon tycker att jag ber om "enorma" mängder medicin. Det förstår jag inte. Det är ganska exakt det jag kommer att behöva om det går vägen. Med tanke på att hon tar 550 kronor för ETT telefonrecept så gäller det att beställa så det knakar. Så tänker jag, min snåla f-n. Hehee.

KRAM

3 kommentarer:

  1. HaHa :) Så hade jag också gjort! Härligt att det såg fint ut idag och vilken spännande tid som ligger framför er! Jag håller tummarna! Kram!

    SvaraRadera
  2. Klart du ska beställa det du behöver, inget snålt med det. Lycka till nu! Kommer att gå finfint.

    SvaraRadera
  3. Göru helt rätt i! :] [späääääääännande förresten!]

    SvaraRadera