Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 18 januari 2013

Okoncentrerad

Alltså, jag nojjar lite väääl mycket just nu.
Sitter och utnyttjar lunchen till att googla på gravidsymptom och jämför med hur jag kände förra gången. Totalt irrelevant egentligen för jag vet att det är så otroligt olika från person till person och graviditet till graviditet.
Men jag kan inte låta bli.
Jag bara MÅSTE få mina önsketankar bekräftade på något sätt. Och jag ser fram emot imorgon så att jag kan sluta bete mig så här irrelevant och fixerat. Men å andra sidan, blir det ett minus så börjar ju bara processen om igen...
Jag blir trött på mig själv.

Kram

2 kommentarer:

  1. Håhåjaja... så väl jag känner igen det där... Ärligt talat, det är rätt skönt att slippa det! Även om jag så otroligt väldigt mycket jättegärna hade gjort det igen och fått ett plus.... Du fattar nog hur jag menar...

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Klart du nojar! Underligt vore det ju annars! Samma sak har jag gjort varje gång och då har ju jag inte lagt ner i närheten så mycket tid, energi, pengar och pina som du har gjort.

    Men jag känner på mig att det är minst (men jag tror faktiskt på två) små krabater som växer och frodas därinne!

    Kram

    SvaraRadera