Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 16 januari 2013

Nattsnurr

Mitt i natten är det och jag kan inte somna om. Så har det varit de senaste tre nätterna.
Upp och kissa ett Niagarafall och sen svårt att somna om. Jag kan alltid hoppas att det är ett gravidtecken.

Så nu ligger jag här och känner efter istället för att sova. Jag känner ingenting! Har aldrig känt mig så ogravid. Ungefär.
Skit, det har nog inte fungerat.

Undrar när jag får börja med nästa försök då? Inte första mensen gissar jag eftersom den kommer när jag slutar med tabletterna. Jag menar, jag kan väl inte börja med samma tabletter igen så tätt inpå? Jag tror i alla fall inte det.

Imorgon ska jag köpa provrör till urinprov (min gyn vill ta gravtest på mig också för att vara säker) och två tester.
Och så ska jag försöka att få en tid hos gyn på måndag... Har inte lyckats komma fram telefonledes för en tidsbokning.

Tankarna snurrar.

Kram

3 kommentarer:

  1. Låter misstänkt likt hur jag kände mig där runt Äl+10,11... Än finns mycket hopp! Så det så!

    SvaraRadera
  2. vad nyfiken man blir :) hoppas hopppas (y)själv väntar vi på ivf och längtar tills jag blir ruvare ^^

    SvaraRadera
  3. Åh, tack! Jag är så himlans nervös!
    Trodde faktiskt inte att jag skulle bli det men jag gissar att det sitter i ryggmärgen på något sätt. Ruvning ÄR hemskt. Men jag hoppas väl vidare helt enkelt...

    Kram!

    SvaraRadera