Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 18 januari 2013

RD10 - rapport från igår

Ja, igår blev det inte mycket bloggande. Mini fick ettårssprutorna (två på en gång i vardera benet. Brutalt!) så vid 18:30 fick hon feber och somnade i min famn i soffan.
Under natten steg febern och hon frös och svettades om vartannat. Ipren blev lösningen men då vaknade hon och ville inte somna om, och när hon väl gjorde det låg hon och vred sig som sjutton.
Det slutade med att vi återgick till soffan. Jag halvliggandes och hon sovandes i min famn. Jag är ledbruten och trött idag med andra ord.

Igår kände jag mig helt "normal". Inte en känning av något. Jo, förresten, det snurrade till en timme efter att jag tagit Utrogesttabletten. Det är allt.
Och hittills idag har jag inte heller känt något.
Enligt min gravidteori så borde det vara bra för då är det någon därinne som sitter och suger i sig alla hormoner.
Jag tänker gå på den teorin till imorgon. Jag SKA banne mig vara gravid.

Kram

1 kommentar: