Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 21 mars 2011

Att mensa eller inte?

Konstaterar att det är elva dagar sedan jag tog Procrensprutan. Ska jag inte få mens då? Efter hur lång tid då? Ska jag börja bli nervös?
Det skulle inte förvåna mig om min kropp ska strula nu så att vi inte kan köra igång. Då blir jag jättebesviken.
Men jag har också lärt mig att jag inte ska oroa mig i onödan. Så jag håller mig cool tills jag gjort VUL:et på måndag (28/3). Har jag inte fått mens innan dess så kan gyn se om det är t.ex. cystor som spökar eller nåt. Och så får jag väl be Riga om hjälp.

Usch, efter en så skön och bra helg så känns ÄD-vardagen lite extra tråkig idag. Men det lär väl gå över på det stundande budgetmötet. För vad är roligare än såna? Heheheee...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar