Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 8 mars 2011

Godhet per post

Underbart! Bara imorgon kvar och sen är det sprutdags. Så skönt (beror väl i och för sig hur man ser på saken)!

Tiden går fortare när jag håller på med mat och träning just nu. Jag ska absolut inte slå över och göra detta till en halvtafflig (eftersom jag inte är något proffs) hälsoblogg, men nu känner jag t.o.m. att mina urtajta stretchjeans börjar lossa lite på greppet om låren. Yes! Ååh, vad jag ska kämpa på gymmet idag! Svetten ska lacka!

Och så kom jag hem och åt middag och så började med att öppna posten efter det. Vilken grej! Jag har fått något så otroligt fint, vänligt och galet fantastiskt brev från Lady Bond och Fru Kohl! Uppmuntrande och givmilt och...ja, jag blev bara så glad. Tänk att de tänker på mig och bryr sig om mig så pass! Tusen, tusen tack kära ni! Jag är faktiskt lite överväldigad. Finner inte ord. TACK!

Vilken bra vecka. Två fina och speciella mail i inboxen igår och så ett toppenbrev idag! Aah, det finns hopp för mänskligheten med såna här underbara människor på jordytan.

Extra många kramar till alla idag. För att min lite nyare omgivning är så galet bra.

3 kommentarer:

  1. Vad underbart med fina mejl och brev som piggar upp! Tack för pepp hos mig och kramar tillbaka till dig!

    SvaraRadera
  2. Åh, visst är det härligt när mat-och-träningsbitarna faller på plats? :)
    Jättekul att det funkar så bra med PT-Online, du får väldigt gärna skriva mer om det!

    Spännande med sprutdags - tiden har verkligen gått jättefort :)

    Ha en underbar dag!

    SvaraRadera
  3. Ja, visst är det Charlotte!? Såååå kul! Och du är ju faktiskt en av dem som förgyller mina dagar också. :o)

    Loba: Ja, det är galet härligt! Och kul med Olga som ger mig nya infallsvinklar och ger mig motivation igen. Lovar att skriva lite mer. Hälsa är ju trots allt lite extra viktigt när man vill bli gravid. :o)

    Kram

    SvaraRadera