Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 22 mars 2011

Crocs = kräks

Sådär, ja. Så kommer jag hem från jobb och träning och öppnar upp bloggen och vad ser jag? En tjej som heter Joanna som har lagt in en kommentar under mitt förra inlägg som jag själv anser vara viktigt och betyder en hel del för mig eftersom det länkar till något så vackert som en äggdonator.
Och vad skriver då den lilla Joanna? Jo, hon gör reklam för sin egen blogg (som jag naturligtvis kikat på och den har inget med mig eller mina intressen att göra) och en usel tävling där man kan vinna crocs (Jamen, suck och hallå?! Jag spyyyr).
Jag har ingen aning om vem Joanna är men ändå ägnar jag henne ett helt inlägg. För jag är nedreglerad, skitarg och j-kligt lättretad. Lägger man då in sånt skräp på MIN blogg så blir jag argare. Dock har jag aldrig tagit bort kommentarer för jag tror på det fria ordet. Därför tillåter jag mig också att be Joanna ge blanka f-n i min blogg.

Så, ilskan är ute och systemet. Skönt.

Jo, mensen kom när jag tränade. Bra.

Kram till alla utom Joanna

9 kommentarer:

  1. Skönt att få ur sig ilskan ibland =)
    Stor kram till dig också!

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Puh, jobbigt att bli arg... ;o)

    SvaraRadera
  3. Jag fick också en kommentar ifrån henne på ett inlägg som jag tycker är väldigt viktigt för mig. Jag blev också irriterad. Du skrev allt som jag tänkte.

    SvaraRadera
  4. Men f*n vad trött jag är på dessa kommentarsspammare!

    Gratulerar till mensen, ialla fall!
    Kram.

    SvaraRadera
  5. Bra att du reagerar! Tycker du är rolig! :)

    SvaraRadera
  6. Hahahaa! Tack, Kix! Och ni andra också så klart!
    Jag KAN liksom inte vara tyst när jag tycker någon beter sig orättvist (för det är det när man spammar andras bloggar. Orättvist!).
    Min man bara suckar, hahahaaa!

    KRAM

    SvaraRadera
  7. Jag förstår inte varför du publicerar spam?
    Det är ju skräp? Man ska hålla skiten från nätet. Jag går inet in på bloggar som äed nedlusade med spam. Aldrig i helvete att jag skulel det. Så ta dig minsann rätten att inte gdkänns sånt skräp. Basta!

    Och herre min je..och jag är inte ens nedreglerad. Jga blev helt skogstokig.Nä, ta bort det omedelbums och håll din blogg fri från sånt. Skulle jag köra ut sånt skulle jag posta 200 inlägg per vecka med spam. Det går ju inte ens.Ingen skulle orka läsa kommentarerna eftersom de skulle få leta ihjäl sig efter dom. Så ingen skulle väl skriva heller.
    Näj, editera och radera. De ska inte vinna på det.

    Nu ska jag sova innan jag ramlar av stolen.

    Kram och hoppas du får en fin och solig dag som är lätt imorgon.
    Och tack för idag. Du är så guld guld och fin -fast du är nedreglerad.

    Stor kram till en riktigt enastående och fantastisk person med ett väldigt stort och vackert hjärta!

    SvaraRadera
  8. Och nu har hon varit på min blogg också och lämnat samma kommentar............ Suck.....

    SvaraRadera
  9. Men ååååå! Vilket spån!
    Jag skickade ett meddelande till henne där jag skrev att det är ruttet gjort att göra så. Småbrudar... Suck.

    SvaraRadera