Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 12 mars 2011

Virrvarr

Jag fattar ingenting. Nu har jag läst igenom inläggen under kategorin "ÄD1 - ET" i vänsterkolumnen. Det verkar som att jag tog Primolut när jag tog Procrensprutan. Varför det?
Ja, ja, det verkar i och för sig som alla kliniker använder lite olika metoder och matchningar beroende på jordens läge gentemot solen när månen snurrat fyra månvarv. Typ.
Jag orkar med andra ord inte grubbla på det just nu. Den plan vi har nu låter så bra ändå.

Ikväll ska jag lyxa med taco och vin. Och se på den där förbaskade Melodifestivalen. Och krama fina M.

kram

4 kommentarer:

  1. Då är vi två. Jag ska också tittat på melodifestivalen och krama fina M - min M :)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja du. Hur ska man någonsin bli klok på alla dessa olika rekommendationer och ordinationer?

    Jag hoppas att man kan få krama sin M även om man struntat i melodifestivalen, för annars har jag brutit mot någon oskriven regel. Igen.
    ;)

    Hoppas ni hade en riktigt mysig lördagkväll.

    SvaraRadera
  3. M:s får man krama på ALLTID. :o)
    Och melodifestivalen är ett spektakel som jag personligen inte är så jätteglad av. Jag glor mer än visar engagemang. Och så vinner alltid fel låt. Vad är det då för mening liksom? ;o)

    kram

    SvaraRadera