Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 19 mars 2011

Tips

Hörrni, ni har väl läst om Elin som donerar ägg? På tisdag är det dags för äggplock.
Hon skriver jättebra om sina tankar och om hur det går, inte bara med hormonbehandlingen utan om livet i allmänhet. Läs, tycker jag!

Nu ska jag njuta ett glas vin eller två med en kompis som jag inte ser så ofta. Funderar på om jag orkar berätta för henne... Tror att jag gör det. Och återkommer imorgon med hur det gick.

kram

2 kommentarer:

  1. Det var verkligen ett bra tips!
    Hoppas helgen är angenäm!

    SvaraRadera
  2. Ja, den har varit sååå bra! Tackar som frågar.
    Hoppas att du njutit i full drag du med (det verkar så när jag läser din fina blogg). :o)

    kram

    SvaraRadera