Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 24 mars 2011

Gymresultaten...

Idag är jag lite missnöjd med min planerade viktnedgång. Centimetrarna är jag nöjd med hittills men nu känns det som om allt står still. Jag är fullt medveten om att Procrensprutan har ställ till det för mig. Inget testosteron betyder inga muskler och ingen förbränning. Att notera i alla fall. Såååå irriterande! Och det är svårt att hitta motivation då. Men jag försöker i alla fall och på tisdag börjar jag med Progynon. Kanske blir det bättre då? Undrar om testosteronet är på väg tillbaka då? Hmmm, får nog googla lite. Och träna fortsätter jag med fram till ET.

Idag ska jag smita tidigare från jobbet och gå på trädgårdsmässan i Älvsjö. Åååh, det ser jag fram emot!

Status:
3 dagar kvar till VUL1
4 dagar kvar till Progynonstart
14 dagar kvar till VUL2
20 dagar kvar tills vi åker
21 dagar kvar till äggplock på donatorn
24 dagar kvar till insättning
38 dagar kvar till testdag

Kram

2 kommentarer:

  1. Men du det kanske ändå är muskler som kommit på plats? De väger mer än fett!

    Gud så kul med trädgårdmässa. Längtar så efter att ha en tomt, balkongen har sina begränsningar i stan tyvärr.

    SvaraRadera
  2. PS

    Så vårfint och tjusigt du fått till det!

    SvaraRadera