Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 2 mars 2011

Tyger, tyger, tyger!

Mycket på gång idag på jobbet men jag hann med en promenad i solen på lunchen. Våren ÄR på väg. Sakta men säkert.

Just nu består mitt liv mest av väntan förutom mitt engagemang i kost och träning just nu. Ganska behagligt liv helt enkelt.
Jag får i och för sig vallningar titt som tätt och även om jag är i förklimakterie så vet jag att de här beror helt och hållet på att jag inte är på någon behandling just nu. Kroppen håller på att återställa sig. Stackars ovetande kropp. Den 10/3 körs det igång igen...

Jag har bestämt mig för att sy nya vårkuddar till soffan också. Passande nog så har underbara Smulan öppnat webshop, Jungfruns tyger, för just tyger! Självklart vill jag slå ett slag för den så kika in och kolla. Mer tyger kommer vet jag.
Länken finns i vänsterkolumnen här på bloggen också så att ni lätt hittar dit igen... Observera också det fina tyget "Wilda". Det ska upp som kuddar i min knallröda soffa.

kram

3 kommentarer:

  1. Åh vad fina tyger hon har! Ditt tyg var jättesnyggt - det kommer bli sååå vårfint :-)
    kram

    SvaraRadera
  2. Åh... Du e för go :) Kram

    SvaraRadera
  3. Sååå fina är de!



    Asch... ;o)

    kram

    SvaraRadera