Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 30 mars 2011

Snart

Gomorron!!!

Nu är det vår för mina stövlar rasade sönder igår. Jag har visst använt dem till dödagar och inte sett hur de hållit på att förfalla... Pinsamt. Men vad är det jämfört med ÄD? Hahahaa! Nu är det inte så långt kvar:

8 dagar kvar till VUL2
14 dagar kvar till vi åker
15 dagar kvar till äggplock
18 dagar kvar till insättning
31 dagar kvar till testdag

Det är det enda som rör sig i mitt huvud just nu faktiskt. Jobbkoncentrationen är svår att bibehålla hela dagarna men jag försöker allt jag kan i alla fall.

KRAMAS

4 kommentarer:

  1. Godmorgon på dig och god natt på stövlarna.

    Ja, nu är det nära! Jättenära!

    SvaraRadera
  2. Jag tror det är ett tecken - ut med det gamla, in med det nya liksom!

    Förövrigt är det inte klokt så dammig och gråmöglig jag känner sig såhär i den obarmhärtiga vårsolen. Tänk om det gick att köpa en snabb helrenovering, både på ut- och insidan?

    Grattis till Progynonstart!

    SvaraRadera
  3. ja fy, skulle också behöva skrubba allt här...började ed att beställa fönstertvätt i veckan. Its a start....spännande med ÄP och ET...fingers crossed. Jag blev tyvärr inte godkänd till att gå vidare med ÄD pga det jäkla värdet...typiskt. Nu måste jag ta tag i min egen fertilitetsutredning...

    SvaraRadera
  4. Kul att tiden går i en sådan rasande fart! Snart sitter ni på färjan :) eller hur ni nu kommer att ta er till Riga. Spännande...jag förstår att det är svårt att koncentrera sig på jobbet! :)

    Kram!

    SvaraRadera