Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 15 mars 2011

Kulmage

Min nedermage ser ut som en kula. Stenhård kula. Först var jag irriterad över det nu när jag tränat så duktigt och lagt om kosten. Konstigt att nedermagen reversersar gentemot övermagen liksom...
Så nu inser jag; mens. Procrensprutan ska leda till mens. Det måste vara det som är på gång. Undrar när den kommer? Jag tog sprutan den 10:e och då tycker jag (men min åsikt spelar visst aldrig någon roll enligt min nedermage) att mensen borde dyka upp i slutet på den här veckan.
Och kära universums goda makter, låt det bli den sista mensen beroende på en snart stundande graviditet!

kram

2 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för att det blir den sista på länge!

    Kram

    SvaraRadera
  2. :o) Tack! Jag gör detsamma för dig!

    kram

    SvaraRadera