Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 25 mars 2011

Nöjd som f-n!

På tisdag har mitt nya tränings- och matliv pågått i 4 veckor. Idag var den sista invägningen och mätningen som ska rapporteras varje vecka. Jag har kommit en bra bit närmare mitt mål och tycker att jag lyckats väl. Eller vad säger ni?

Från degklump mot hälsokropp

Tre veckors träning kvar innan ET. Ska fortsätta ta bilder varje vecka och jämföra resultatet då också.

Kram

10 kommentarer:

  1. Men wow!!! Helt otroligt på så kort tid, du måste verkligen legat i. Grattis! :)

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Men det roliga är att jag faktiskt inte legat i känns det som. Jag tränar i och för sig varje dag men det mesta kan jag göra hemma framför tv:n. Hur bra som helst! Och så äter jag mer än förut. Mums!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Wow! Vad kör du för metod?!

    SvaraRadera
  4. Oj! Vilken skillnad! Vad duktig du är!

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Hihi! Det är i alla fall roligt att våga blotta bilder på sig själv, hahahaaa! Det trodde jag aldrig.
    Min metod är Olga Rönnberg (www.mammafitness.se) men nu har jag tjatat så mycket om det att man kan tro att jag får betalt för det. Så nu lovar jag; inget mer tjat om min träning och Olga (men hon är tokbra!).

    kram

    SvaraRadera
  6. Häftigt! Otroligt inspirerande! Vad duktig du är, utan ngn fysisk som piskar på är jag hur lat som helst!

    SvaraRadera
  7. Hehehee!
    Jo, men det funkar så länge man inte krånglar till det. Kör på bara. Eller som man säger i Åsarna; Dä bar å åk!

    kram

    SvaraRadera
  8. Jag är väldigt imponerad, vilket otroligt bra resutat! Skitbra jobbat!!

    KRAM!

    SvaraRadera
  9. Ja jäklar, bra jobbat! :D

    SvaraRadera