Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 7 mars 2011

Lång dag

Det blev en lång dag på jobbet men äntligen har jag ätit och låter maten sjunka lite innan jag och fina M går och tränar lite.
Det går bra med PTonline om någon är intresserad. Jag tappade ett kilo på mindre än en vecka bara av att lägga om kosten. Det säger i och för sig mer om mina matvanor än om hur bra PTonline är, hahahahaa! Men hur som helst så tycker jag att det funkar bra och det är roligt att jag kommit igång samtidigt som jag får fokusera på annat än ÄD:n.

Jag fick svar idag från Riga angående kortison och blodförtunnande. De meddelar snällt att det tar vi när jag är där. Inget av dem kommer jag att ta förrän i samband med ET ändå. Skönt! Så slipper jag tänka på det. Men nu vet de i alla fall om vad jag funderar på.

På torsdag smäller det (lite i alla fall) för då är det dags för Procrensprutan. Sen är vi äntligen på bana igen.

Dags att byta om till träningskläder!

kram

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är med PT och allt! Skulle jag behöva, fast allra helst en riktig som kommer och plingar på dörren. Oj vad det vore bra.

    Tycker du gör helt rätt i att försöka få kortison och blodförtunnande inför detta försök.

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Men vet du, det är så himla kul med PT! Jag trodde att det skulle vara krångligare än det är (varför ska man alltid krångla till saker?).
    Och jag måste säga att Olga är kanonbra. Saklig och rakt på. Inget "knussel".
    Så hon behöver inte komma och ringa på dörren. Det går liksom inte att fuska (men det vill jag inte heller) ändå.

    Kram

    SvaraRadera