Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 12 mars 2011

Fjollträning

Men galet, vilken härlig dag!!!! Träningen är gjord, solen skiner och imorgon ska jag får träffa en tjej som hänger här på bloggen lite då och då. Det ska bli så otroligt skoj! Jag ser verkligen fram emot det.

Nu ska jag strax åka och köpa mig en våg. Den vi har är helt labil och totalt opålitlig. Tro mig, så är det.
Men jag väger mig inte frenetiskt och vikten i sig är inte längre lika intressant. Men jag vill jämföra den med de minskade måtten jag nu har. För, kan ni tänka er, på två veckor har mitt midjemått minskat 8 cm!!! Prisa gudarna! Nej, förresten, prisa Olga!!

Och så en lite rolig sak, min fina M som har tyckt att jag är lite fjollig med min kettlebell och min boll har börjat pilla på dem. Han är nog allt lite intresserad minsann. Kettlebellen har han hållit på och lekt med i en kvart nu. Och så har han gjort armhävningar med hjälp av bollen... Kul!

Jag har fortfarande ont (eller är öm i alla fall) på stället där jag tog sprutan. Men det går väl över hoppas jag. Jag ska nog kika tillbaka på inlägg från ÄD1 här i bloggen och se hur det var då.

Näe, nu ut i solen och utföra lite hälsoshopping!

KRAM

7 kommentarer:

  1. Waow!! 8 cm på 2 veckor är ju grymt mycket.
    Kramiz och ha en fin helg ;)

    SvaraRadera
  2. 8 cm på TVÅ VECKOR?!?! Jösses.... Du tar verkligen i ;) SV: De tacky ventilerna köpte han här i någon bilshop, typ mekonomen och kan inte ha kostat många kronor ;)

    SvaraRadera
  3. Hahahaa! Ja, visst är det galet?! Jag var tvungen att mäta en gång till. Trodde inte att det var sant.
    Har minskat 4 cm över höfterna också. Helt bisarrt. Men sååå skönt! Så idag ska jag fira med ett glas vin. :o)

    Smulan, hälsa din man att han har hemsk smak när det gäller ventiler. En sån smak man skojar om liksom... :o)

    kram på er i solen!

    SvaraRadera
  4. Skål hoppetossa (hoppar runt och är glad..(-tossig inte på värmländska för då blir det jättefel.)

    Ha en fin dag/kväll!

    SvaraRadera
  5. Hur i alla dagar har du lyckats?? Jag är beredd att betala för att få veta ;-)
    Grattis!! Även till att du verkar glad.
    Kramis

    SvaraRadera
  6. Tack, Längtan67!
    Ja, jag hyllar Olga till att jag lyckats. Jag bara gör det hon säger. :o) Och det kostar 900 degos för en månad sen 600 per månad om man fortsätter.
    Kram

    SvaraRadera