Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 15 november 2010

Bergsäkert

Herregud!!! Jag har ju heeeelt glömt bort att berätta en galen grej som hände imorse!! Ni kommer inte tro mig...

Som vanligt låg jag och körde i den hektiska morgontrafiken på Essingeleden som löper som en halvcirkel run stan. På morgnarna är det hysteriskt mycket bilar där. Så jag körde på av gammal vana.
Helt plötsligt ser jag bilen framför mig. Jag SER den verkligen. För på registreringsskylten så står det:

AVA 16

Jag gapade! Slutade nästan att gasa...
För under registreringsskylten stod ett företagsnamn:

Bergsäker

Det kan ju inte vara annat än ett tecken, eller hur? Vi har FET imorgon, den 16:e, på AVA. Och det ska banne mig vara bergsäkert att det blir barn.

Nu sitter vi och väntar på färjan. Jag njuter en mellanöl och allt känns jättebra.
Bergsäkert.

Kram

4 kommentarer:

  1. Hokus pokus filiokus! *trollar*
    Jag vände in hit för att trolla och länka till dig och med detta superb:ra tecken så är det ju helt säkert!

    Klart som korvspad att det är ett tecken!
    Nu du :) Inom kort så har du två i magen och sen jag med ett och så går vi där med våra magar.
    Och klagar över ryggont och flytningar.
    Och njuter av bäbissparkar i magen.
    Det är livet. Nu är det dags.

    SvaraRadera
  2. Det går inte att få ett tydligare tecken! Håller med Jenny och lägger till att ni kommer att må illa och inte kunna äta en grej på julbordet:-) Kram Wallan

    SvaraRadera
  3. yes, it´s a sign! jag älskar såna där händelser. synkronicitet heter det!

    SvaraRadera