Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 29 november 2010

Under

Tillbaka till verkligheten igen. Måndag och jobb.
Alla bara går runt i korridorerna och ser ut som vanligt. Jättekonstigt! Igår hände världens största grej och ingen vet om det. Bara jag.
Jag vill berätta för dem att ett under skedde igår. Att solen sken genom molnen. Att fåglar kvittrade och sjöng hela dagen. Att små älvor dansade i min trädgård. Det vill jag berätta för dem men det gör jag inte.
Jag bara ler och är varm inombords. Alldeles för mig själv.

Måndagskramar

6 kommentarer:

  1. <3

    Ha en helt underbar dag! :)

    SvaraRadera
  2. Men Wilda. Här hinner jag inte kolla bloggen igår och när jag kollar nu så är det fantastiska nyheter!!!! Gud vad härligt! Jag är så glad för er. Stor kram Wallan

    SvaraRadera
  3. Visst är det en alldeles underbar känsla! :D Man har en egen liten sol som lyser upp världen vart man än befinner sig och man undrar varför ingen ser det!

    Kram

    SvaraRadera
  4. WOW

    Underbart fantastiskt!!!!

    Stora kramar och GRATTS!!!!

    /Kattmamman (du vet vem)

    SvaraRadera
  5. TACK, TACK, TACK!!! :o) Tjolahopp, vad det värmer i mitt lilla hjärta!

    Kul att även se dig här Kattmamman! Hoppas att allt är väl med dig.

    KRAM till er!

    SvaraRadera
  6. Jag tycker detta är så himla roligt!!! Även om jag inte "känt" dig så himla länge... Ska bli så kul att få fälja med på din resa framåt :-)

    SvaraRadera