Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 8 november 2010

Poletten

Glor på tv. Maken i soffan och jag i fåtöljen. Helt plötsligt utbrister maken:

"Tänk om det BLIR tvillingar!" (hörde jag inte liiite panik i rösten?)
"Ja. Kom du på det nu? Trillade poletten ner? Heheheee..."
"Nja, men tänk om det blir TVÅ..."
"Ja, då blir det jobbigt..."
"Mmmm..."
"Ja"

Så fortsätter vi att blänga på tv:n. Tankarna snurrar fram och tillbaka. Undrar hur allt blir? Det är nog jobbigt med tvillingar, men det klarar vi allt av enas vi om.

Kram

2 kommentarer:

  1. Haha... Ja, tanken slår mig också ibland. Tänk om det faktiskt blir två. Hoppsan liksom. Men om jag måste välja mellan två eller ingen är det liksom ingen fråga längre... då vill jag hellre det. Faktiskt. Imorgon är det VUL för mig, sedan får vi se när det är dags.

    SvaraRadera
  2. Ja, jag håller absolut med dig.
    Hoppas att VUL gick bra! Snart är det dags för dig. Härligt!

    kram

    SvaraRadera