Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 17 november 2010

RD 2

Ruvardag två (eller 1,5 snarare). Hur känns det nu då? Jo...erhm...konstigt.
Igår hade jag ont i nedermagen. Till vänster och sen på höger sida omväxlande. Det ömmade och jag gissar att det är för att de varit och pillat på slemhinnan.
Idag känner jag mig svullen och det ilar i nedermagen. Det gör inte ont alls, det bara ilar. Jag kanske har för tajta jeans? Men det tror jag inte.
Och så har jag ömma bröst men det beror helt och hållet på hormonerna jag knaprar.
Till sist så är jag galet trött men det beror på att ett jättegäng läkarstuderande från Finland utforskade alkoholens påverkan på både sig själva och sin omgivning. En av dem anar inte hur nära döden han var när han envist försökte ta sig in i vår hytt två gånger under natten. Fyllepucko. Pix för att aldrig få läkarvård i Finland...

Kramar i mörkret

2 kommentarer:

  1. Ja tänk att det alltid är någon som rycker i dörren till hytten när man åker Finlandsfärja.

    Ilningarna i magen är säkert ett positivt tecken.

    Kram Tabasco

    SvaraRadera
  2. Hahahaa! Jo, av alla möjliga anledningar säkert. ;o)

    Jag tycker att vi bestämmer att ilningar är bra. Så slipper andra som känner samma sak att fundera på det. Ilningar är bra.

    Tack!
    Kram

    SvaraRadera