Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 24 november 2010

RD9

Idag känner jag absolut INGENTING och det gör mig så klart galet orolig. Eller kanske mer irriterad... Varför finns det inte bara någon liten signal som visar att embryot fäst sig? Det skulle bespara alla tjejer en massa vånda. Vi skulle slippa att hålla på att räkna dagar och invänta mens och sånt trams. Precis när det fäst skulle t.ex. bröstvårtorna bli blå i någon dag eller två. Knallblå så att man visste.
Men nu, inte ett enda litet tecken. Inte ens brösten ömmar. Fan.

Kram

4 kommentarer:

  1. Du måste vara den enda människan jag känner till som enbart genom ord kan vara gullig fastän du gnäller. :) Det är ju egentligen en jättebra idé. Som ett inbyggt grav-test. Tänk om det skulle fungera. Tänk om man kunde ha som en p-stav, fast ett grav-test. Oj, nu flyger tankarna. Är inte helt vaken än.
    Dina pluttar kanske helt enkelt är super-busy med att boa in sig, du får helt enkelt vänta, de är inte klara än.
    Ta hand om dig, dröm och njut. De är ju faktiskt där inne och det vet du ju om. Idag är en hel dag närmare. Kramar!

    SvaraRadera
  2. Haha, ja eller hur Flisan ;)

    Jag instämmer men tror att man inte behöver få blå bröst för det. Självlysande bröst , det vore någonting. Men då skulle man inte kunna sova på nätterna.

    Näe, jag tror att det hade räckt med en känsla som talar om det.
    Men vänta, känslan finns ju där.
    Jag tror du vet innerst inne vet.

    Man vet ju. Inuti. Det svåra är bara att känna den eftersom det hela är så viktigt.

    Massa massa kram

    *Mer metallsmak till dig!*

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Tack båda två.
    Det här är så sjuuukt frustrerande!
    Urrk

    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag vet, du är i det tuffaste.
    Jag tänkt på det som hellweek.
    Alltså väntan från FET och ET.
    Hellweek. Finns ingen väntan som är värre.
    Finns ingen känslomässig investering som är värre än detta. Typ.

    Kram och du vet samma gäller åt lika håll.
    Jag finns här med.

    Åk hem från jobbet så jag kan plinga. :D

    KRAM!

    SvaraRadera