Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 26 november 2010

RD11

Och tiden rullar på. Ruvardag 11 och jag biter ihop. Känner ingenting någonstans.
Idag är jag ledig från jobbet och nu på förmiddagen ska jag unna mig en 80-minuters ansiktsbehandling. Det ska bli såååååå skönt!
Rulla iväg med bilen i all denna snö och krypa in till ett spa med pool och bastu och bara få lägga sig ner och bli omhändertagen.
Nej, jag ska inte bada pool och jag ska bara basta några minuter. Underbart.

Något annat som är underbart är en tjej som har plussat (inte jag!) idag!
GRATTIS till Tea!! Så fantastiskt roligt!

Det peppar faktiskt mig att stå ut med ruvningen för det finns ett litet plus att hämta där borta någonstans. I framtiden. Så kommer det inte om någon vecka så kommer det senare. Men plus ska det bli.


kram

4 kommentarer:

  1. Nu känner jag inte Tea, men jag blir glad med henne. Dela lycka kan man ju göra ändå.

    Inte basta, basta!
    Om du inte skulle få plus.. då skulle du ångra dig så mega om jag känner dig rätt. Då skulle du för alltid undra om det hade gått om du inte bastat. Är det värt det?

    Jga bygger dig en egen bastu om du får minus.
    Jag bygger den bredvid förrådet din man byggde.

    Eller måste jag köpa hundra värmekuddar och hundra microsar? :D

    Dont. Du kan basta om nio månader. Men chansa inte nu.

    *Hundra fötter i munnen typ och jag vet det.*

    SvaraRadera
  2. härligt med mysbehandling i vinterkylan. du närmar dig TD nu, så spännande!!
    roligt med tea-plus.

    jag är i åbo och har gjort ET idag. allt tipptopp och nu är det "bara" att börja ruva och längta till TD.
    kallt som fasiken, har tillbringat tid på stockmans (säger bara marimekko, iitala och finsk lakrits...) o vilat på rummet.
    skrev i gästboken och såg er där;) roligt!

    SvaraRadera
  3. Jo! Basta, basta, basta!! Men lugn, jag bastade i 2x5 minuter så jag hann knappt bli varm. Och det är inte farligt att basta så lite. Det är jag övertygad om. :o) Men man ska nog akta sig för att basta sig så där övervarm.

    Härligt Paltkoma!!! Fantastiskt roligt! Och välkommen till ruvarklubben. :o) Och vad roligt att du kikade i gästboken.
    När har ni TD? 10/12, typ?

    KRAM på er!!!

    SvaraRadera
  4. jäpp, TD 10/12. jag är helnöjd att det är officiell TD efter blott 14 dagar. på svenskkliniken där vi gjort ivf ska man vänta 18 dagar....inte kul!
    tack, känns bra att vara med i ruvarklubben en stund;)

    SvaraRadera