Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 6 november 2010

Hormonbomb

Fasiken! Jag glömde om jag tagit en Progynon eller inte. Så jag tog en tablett nu och blev genast orolig om jag alltså tagit två istället för en. Hormonbombning!
Jag gissar att det inte är alltför farligt men kanske inte det allra bästa för kroppen att få så mycket hormoner på en gång.
Om jag börjar grina helt utan anledning eller får mensvärk eller försvinner från jordens yta så vet vi... Då var det nog en tablett för mycket.

Kramas ikväll!

2 kommentarer:

  1. Igår fick jag samma noja. Jag visste inte om jag hade glömt att ta en tablett Primolut. Så nu har jag laddat en dosett från Apoteket, tre tabletter per dag. Då ser jag om jag har glömt att ta en tablett under dagen.

    Kram Tabasco

    SvaraRadera
  2. Smart drag! Lite tantvarning, hahahahaaa! ;o)

    Att jag inte tänkt på det tidigare... Blir det fler omgångar ska jag ABSOLUT göra det. Tack för tipset!

    kram

    SvaraRadera