Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 30 november 2010

Räknar

Imorgon har det gått två veckor sen insättningen. Det betyder att jag är gravid i vecka 4 just nu. Galet! Tänk att jag får säga så nu. Nu börjar den längsta nedräkningen hittills. Ca 40 veckor! Men jag tror att jag börjar med att räkna ner till vecka 12 först. I vecka 13 tänker jag berätta för omgivningen. Om allt går väl vill säga. Men jag måste utgå från det annars kommer jag att gå sönder av nervositet.

Idag ska jag ringa AVA igen och höra om de har instruktioner till mig.
Och så ska jag ringa barnmorska.

Och så ska jag visst jobba lite också...

Kram

6 kommentarer:

  1. Men du, det är inte 40 veckor kvar, 35 någonting:-) Kram Wallan

    SvaraRadera
  2. Hej din söta rara.
    Stort grattis till dig för det fina pluset. Jag fick ett stort leende av att läsa det.
    Men jag har en fråga till dig, du får svara om du vill.
    Är dett allra första gången som det blir plus? eller fick du ngn plus under IVF?
    Kram och lycka till

    SvaraRadera
  3. Tack för påminnelsen Wallan! Nu pirrade det i magen!! Ååh, så kul!

    Jo, det är första gången vi plussar. Under IVF:erna fick vi inte ens komma till äggplock...

    Kram på er

    SvaraRadera
  4. Eller föresten, mindre än 35 v eftersom det är två, de brukar ju titta ut lite tidigre. hihi :-) Kram Wallan

    SvaraRadera
  5. Hahahaaa! :o)
    Gillar ditt tänk, Wallan!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Tack för svaret.
    Ska hålla tummarna för er :)

    SvaraRadera