Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 16 november 2010

Hotellrum

Vi ligger på hotellrummet och väntar. Vi har ätit frukost på hotellet och sedan sovit. På båten går det knappt att sova. Alltid är det någon som väsnas i korridoren utanför rummet. Den här gången var det ryska tonåringar. Suck.
Därför är det här med daghotell (Scandic Plaza) en fantastisk uppfinning. Vi kan äta en billigare (7,5 EUR) och godare frukost och vi kan sova lite. Kl 13 finsk tid, är det dags för vårt efterlängtade FET. Om 1,5 timme är det dags.
Jag tänker på förra gången och hur jag kände mig oövervinnerlig. Det var en fantastisk känsla. Hoppas att det känns så nu också.

Dags för en dusch så att jag vaknar till liv igen.

Kram

2 kommentarer:

  1. Lycka till nu. Själv ger jag mig iväg till flygplatsen om en timma :-) Fast det dröjer nog ett tag innan det är dags för min FET

    SvaraRadera
  2. Tack!
    All lycka till nu! Hoppas att din FET blir tidigare än du tror. :o)
    Kram

    SvaraRadera