Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 22 juni 2011

Äntligen

Så går jag äntligen in i vecka 12! Det enda som har hänt är nog att jag gått upp ett kilo och jag tycker att det sitter på magen. Uppgången beror nog en hel del på att jag inte rört mig nämnvärt snarare än graviditeten i sig. Det känns så i alla fall.
Och jag tycker att det syns på den andra magbilden som är tagen. Men det kanske är för att det var så mörkt när vi tog bilden?
I övrigt så syns det ingenting ännu.

Kramas där ute!

6 kommentarer:

  1. Grattis till v12!!! Och fina magen:-)Så kul att se bilderna.

    Kram Wallan

    SvaraRadera
  2. Grattis till v 12, och visst syns där en liten bula på magen din.

    Härligt!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Tack, fina ni!

    Kalimero, det känns som den där bulan kan promeneras bort, hihihi!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Det tror jag inte alls den kan! Men mina ringar kan gärna göra det! Säg till så går vi, jag har kommit av mig lite.

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Grattis till v.12, och magbilden skympar inget extra kilo... ännu! :)

    SvaraRadera