Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 3 juni 2011

Första bilden

Så där, ja! Första magbilden tagen!
Och som utlovat så har jag lagt den på en egen sida här på bloggen med hänsyn till de som kämpar och spyr så fort de ser en magbild (I know the feeling, liksom...).
Klicka på "Gravidbilder" uppe till vänster under blogghuvudet (den stora bilden med rubrik i ;o) ) så ser ni den. Den är dock ganska intetsägande.
Magen ser helt normal ut. Ingen bula alls ännu. Däremot tycker jag att en del byxor sitter tajt trots att min svullenhet gått över en del.

Kramas i solen!

6 kommentarer:

  1. OMG, vad vältränad du ser ut:-)

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Ja, hjälp, jag blir också imponerad av att din kropp! Ska bli spännande att se när man börjar se någon bula, även om man själv rätt fort kan känna av att man är lite större.

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Åh lilla magen!!!! Gossigt :o) Kram

    SvaraRadera
  4. HAHAHAAA! JAG? Vältränad? Näe, det är bara magen som är formad som en degig limpa... Och den är det också, hahahaa! Men nu jäser den och ska bli till en stor, härlig BULLE!
    Men tack ändå! Nu ska jag gå runt och låtsas att jag är "deffad", hihiii! ;o)

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Förresten... Att brösten har vuxit två storlekar gör nog att jag ser lite smalare ut än vad jag är också...

    kram

    SvaraRadera
  6. Åh fina magen! Klappa mini från mig.

    Kram Wallan

    SvaraRadera