Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 9 juni 2011

Sovmål

Ny dag, nya mål. De två senaste dagarna har jag jobbat hemifrån. Det betyder att jag har kunnat sova någon timme på förmiddagen och en timme på eftermiddagen. Väldigt skönt att kunna styra sin tid så att det går bättre att jobba.
Idag är jag däremot på kontoret så målet är att hålla mig vaken idag. Klarar jag det blir jag imponerad av mig själv! Vi får se hur bra det går, hahahaa! På det här kontoret finns inget konferensrum jag kan gömma mig i och sova lite...

Soliga kramar!

2 kommentarer:

  1. Hm... jag som tänkte fråga om du inte vill ta en promenad med mig i Haga snart. Kanske får dra dig bakom mig i en skrinda?

    SvaraRadera
  2. Det låter som en strålande idé! Skrindan alltså, hihihi!

    Kram!

    SvaraRadera