Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

söndag 5 juni 2011

Kalas

Hemkommen från ett 40-årskalas. Trevligt med långbord utomhus i trädgården och många ansikten jag inte sett på ett tag.
Vi grillade och åt en massa och jag fick ont i magen och blev toktrött så vi åkte hem ganska snart.
Något som var trist var att jag inte kommer i mina klänningar. Brösten tar för stor plats och eftersom jag inte rört på mig nämvärt så har jag lagt på mig lite hull också...hrm... Jättetrist och bättre lär det väl inte bli! Men den 1/8 börjar jag köra träning med bästa Olga igen. Då blir det gravidträning. Det blir kul!
Men nu...slappardags, hahahaa!

Kram

1 kommentar:

  1. Nä lite hull ska du ju ha :o) Dock trist att behöva byta storlek redan.... Kram <3

    SvaraRadera