Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 2 juni 2011

Solslappande

Vilken härlig dag! Det blåser en hel del men det är ändå varmt så jag ligger i solen och slappar. Har också epilerat benen. Aj. Hoppas att smärtan inteblev en traumatisk upplevelse för lilla Mini, hahahaaa!
Jag har också läst om hur man höjer sin lön i tidningen "Civilekonomen". Handlade om en kille som gått Handels, fått traineejobb på Kinnevik, jobbat som ekonomichef inom Stenbeckssfären och nu blivit VD för ett stort känt företag. Jaså? Är det så man gör för att höja sin lön? Då har jag gjort heeelt fel, men tack för tipset...
Äsch, jag gör det jag är bäst på istället; slappar i solen.
Vem bryr sig om resen liksom?

Soliga kramar

1 kommentar:

  1. Sant. Slappa ska du göra, resten tar du sen, om ca ett år :o) Kram

    SvaraRadera