Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 10 juni 2011

Nästan...

Klarade mitt mål halvvägs idag. Jag höll på att somna kl 10:30 men lyckades hålla mig vaken. En sallad och Samari till lunch höll magen i något bättre styr än igår.
Kl 13:30 höll det inte längre. Då var mitt rum galet varmt och ögonlocken hängde ner till kinderna. Det blev till att köra hem. Nu har jag lyckats hålla mig vaken lite till men sömnen är inte långt borta. Men det gör inget. Jag har slagit mitt rekord i att vara vaken!
Brösten gör fortfarande inte lika ont som tidigare. Det känns som att det blir bättre. Yes!!!

Kram

5 kommentarer:

  1. Du är duktig! *fnissar* Tänk vad ens mål kan förändras med de förutsättningar man har ;-)

    /jenny_maria

    SvaraRadera
  2. Ja, verkligen, hahahaa!
    Att "lida" av trötthet är trots allt ganska skönt. Jag mebar, att sova är ju underbart! ;o)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hahaha, skrattr åt fiskmåsen...men kan tänka mig att det var en skräckupplevelse...

    Vad duktig du är som orkade lite längre idag =). Du kommer besegra denna trötthet till slut , ska du se =)!

    Ha en underbar helg.
    Kramar/
    Luiza (www.mellanhoppochfortvivlan.blogspot.com)

    SvaraRadera
  4. Grattis till rekordet! :) Skönt att höra att du lät toagolvet vara ifred idag :)

    KRAM!

    SvaraRadera